dissabte, 5 de març del 2011

EL GAT DE JERUSALEM

Els companys de l'Associació de Guionistes m'han convidat a omplir un formulari amb el meu currículum. Són molt amables i força pacients amb mi. Fins ara m'hi havia resistit. Però per què no? Em demanen si tinc un blog personal. No, encara que no hi tinc res en contra. De fet, de tant en tant podria servir-me per opinar sobre algun tema o per exposar-hi alguna inquietud o alguna parida.

Fet, ja he obert el blog. I ara, què? No sé per on començar. No es tracta de timidesa ni m'espanta quedar malament amb ningú. En absolut. El cas és que em sento com aquest gat de Jerusalem, tan aprop dels que resen al Kotel, i dels curiosos, els passavolants, els indiferents,... Potser, a la seva manera, també es diu que no sap ben bé què hi fa allà i que tot és tan complicat!           

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada